Intervju på fredag....

På fredag är det intervju med tidningen Respons, jobbet är då som reporter... Jajks! Jag kan ju inget om sånt!!!  Men lite kul om jag skulle få det!  

Fast det är en till sak som är lite oroande.... Intervjun kommer att bli via telefon !!!  Jag är en människa som hatar att prata i telefon!!! Usch, kommer aldrig gå vägen....  Så svårt att få den där personliga kontakten via telefon tycker jag, jag har svårt att veta vad jag ska säga...  Och vad frågar dom på en intervju där yrket är reporter?   Kommer ställa massor med konstiga frågor! När man sitter mitt emot människan så är det så  mycket lättare att tänka och vara tyst en stund, för då ser dom iaf att man tänker eller vad man nu pysslar med....    Kommer stamma fram alla mina svar, det är just en snygg reporter det!  


Kommentarer
Postat av: Rain

Det kommer gå superbra hjärtat. Jag håller tummarna för dig! Puss och älskar dig!



Kram I

2008-10-29 @ 20:08:18
Postat av: Jessica

Vad roligt att du hittade till min blogg! Blev glad! :)



OnTopic: Det kommer gå galant, våga tro på dig själv bara :) Allt är i ditt sinnes tillstånd, om du är positiv så kommer den energin att speglas och då kommer det att ge ett gott resultat.

2008-10-30 @ 08:57:39
URL: http://jessicababan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0