Jobb ikväll.

Chefen ringde åtta i morse och frågade om jag kunde jobba ikväll. Trött o yrvaken så sa jag självklart ja, (pengar behövs alltid). Men nu såhär innan så känns de alltid jobbigt.  Jag hoppas vi är tre som jobbar ikväll!! Har aldrig jobbat kväll  när de bara är två, känns som att de blir jättestressigt! :S  Och när jag jobbar så sällan så har ja svårt att komma ihåg allt som ska göras överallt, och då tar det alltid lite extra tid....   Jaja, de är skönt att få ihop nå jobbdagar iaf, så de på af slipper gnälla så mkt.   

Har egentligen int mycke o skriva om annars....  Hjärnverksamheten är på semester.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe jag stoppade ner den i ryggsäcken (och all annan packning i påsar.) Det vägde massor, lite ont i axlarna jag hade innan jag tagit mig till t-centralen haha. Själva golvställningen till fönen är dock kvar i Sthlm, den lyckades jag inte släpa med mig ;)

2008-10-06 @ 17:18:03
Postat av: Malin

Meen inte har hjärnan semester inte, man kanske har mer att prata om när man ses då!??;) Haha det är ju bra med lite extra cash! Så kan du och Linda komma hit snart!!!!! Weeiii;)

Jag ska gå på jobbsökarrunda jag i veckan... Kramar

2008-10-06 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0