Onsdag

Dagen i punktform:

• Möte med handläggare på arbetsförmedlingen. Jätteroligt som vanligt ^^  Tydligen ska jag bli mer aktiv i mitt arbetssökande, jag ska skaffa jobba i Jukkasjärvi. Yes!

• Lunch med Joel och Ibbe. Då klockan hann bli för mycket för lunchtid (efter kl 14) så fick det bli Max (jag och Joel firade!). Åt ett GI-kycklingmål (bytte ut sallad mot strips och Ramlösa mot Cola hehe)

• Snabb sväng på stan, insåg ganska snabbt att de int fanns nå kul.

• Laitis och köpte motorvärmarsladd och nått rengöringsgrejs för nått så att värmen ska funka bättre (min förklaring till gubben var ungefär likadan. Tur dom fattade höhö )

• Hämtat ut Ibbes nya skärm.

• Seriertittande (90210, Greek, DAYS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0