Söndag

Igår var vi hem och firade pappa som fyllt år tidigare i veckan.  Skönt o komma hem som vanligt !  :)
Det bjöds på fika, tårta och en riktigt god middag.  Vi hade köpt en rakapparat till pappa, så nu får vi hoppas att den funkar bra :)  

Vi hann även vara ut och plocka lite morötter, helt gratis! :) Så nu har vi morötter till massor, måste kanske leta reda på nått morotsrecept! ;)



 

Joel hade lite problem att få upp moroten :P


Har även fått kontakt med ett av de jobb jag sökt, som reporter, skulle fylla i en blankett så skulle han höra av sig om ev. intervju. Hoppas!  Måste nog gå och se om tidningen som man ska skriva för finns nånstans så jag vet vad den handlar om ^^   hehe

Nu ska jag iväg och jobba faktiskt. Är trött för jag steg upp tidigt i morse för o vara hundvakt, men det går nog bra ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0