Träning.

Skönt det var med träning idag. Förra veckan blev det bara träning en dag så nu kändes det skönt att komma igång igen! Tro det eller ej, men ja börjar faktiskt tycka om träningarna!  roligast är väll iofs att det är Emma jag är o tränar med så man kan skvallra o skratta under (eller ja, iaf innan) träningen. 

Idag var det skivstång på schemat och usch vad jag är svag! Fast det är väll det som är det roliga, att sen se hur mkt starkare man blir. Att man orkar med alla repetitioner och att man kanske kan lasta på lite mer vikter. Kul kul! :) 

För övrigt så var ja på stan och fikade med Minna idag. Var ett tag sen sist nu, så de var trevligt. (tur ja tränade bort brownien på kvällen hehe. )


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan :)



Har du hört talas om gratisgen? Sidan där du får gratis prylar hemskickade.. T.ex sex and the cityskolådan, presentkort på MQ eller 25 lotter. Medlem kan du bli jättesnabbt här:





http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Ett annat tips är att hyra film helt gratis från lovefilm i en månad. sedan kan du säga upp ditt medlemskap utan att det kostar någonting. Du förlorar inget på detta :D



Lycka till!!! :D

2008-10-08 @ 00:14:10
Postat av: amanda

Vinn 1000 kr på gina tricot eller H&M, det är bara att värva vänner. Helt gratis, du kan också tjäna ihop 600 poäng och FÅ 250 på gina tricot/H&M!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20180

2008-10-08 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0