Dag på stan...

Nu har getingsticket på läppen blivit till munsår istället. Jippi!  Lycklig jag är!.......  Fingret kliar och är svullet fortfarande men ssk tyckte inte att nått skulle göras. Nehepp...

Har spenderat hela dagen på stan idag. Ofrivilligt dock!  Batteriet på bilen höll på att dö så ja fick åka till Auto Elektro och dom bytte kol o lager o nå mer sånt (ofta ja kommer ihåg vad sånna saker heter!) .  Dyrt! :S + att det tog en evighet innan de va klart, och det är inte direkt så att ja orkade åka hem heller (palla buss!).    Tvingade Ibbe att följa på stan dock så han kunde köpa lite saker åt mig ;)  En kofta från H&M och lite underkläder inhandlades och det blev lunch på Tatung. Det blev även en fika på Waynes (mest för att fördriva tiden) och en aftonbladet.  

Inte speciellt spännande dag nej!


Kommentarer
Postat av: N

ahahah ja du! Det kallas Stockholm och SL. DÖD åt dom!! =)(()=NN()=

2008-09-24 @ 19:26:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej! Såg din lilla kommentar på min blogg! :) Är väl inte supernegativ när det gäller katt men skulle så gärna vilja ha en hund bara! ;)



Förresten, hörde att du jobbar med Minna på hemtjänsten? Hon frågade om jag visste vem Jannice från Svansele var och det gjorde jag ju såklart! :)



Ha det super!

Kram

2008-09-25 @ 08:09:59
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0