Det slutar aldrig !!

Alltså mitt finger slutar aldrig att klia!!!!! Jag blir tooookig!!!!!! Idag känns det värre än nånsin, o idiot-ssk som säger "nej det ska vara så" ???????  Ska det verkligen klia så man blir knäpp o helst vill skära av sig fingret en vecka efter ett getingstick??????  troooor inte det!!   Smörjer med de där xylocain typ en gång i timman för annars dör jag, överdoser jag mitt finger då?? Men det kliar även om jag har smort me bedövningssalvan.................... vill slå sönder fingret så de gör ont istället, de är fan bättre. Och i natt har ja knappt kunna sova pga att kliande, o de har inte bara vare fingret, nej det har varit hela jävla handen som ha totalkliat !!! Knäpp ja blir!!!!!!!        Å nu när ja ha klia så har självklart fingret svällt upp igen. Suck!  Orkar inte ringa tillbaka, dom är bara idioter hela bunten på vårdcentralen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0