Grattis Keya !

Idag har det varit en mysig Keyadag..... Trodde jag... Tills Ibbe vaknade och kom på superidén med att städa. Man har inte så många ursäkter till att inte städa när man ändå är hemma? "Nee älskling, jag ska ut o gå me Keya, blir borta 4 timmar okej?"  Yaay! 
Jaja, Keya hade roligt bland allt städande iaf... hittade dammtussar och kattleksaker. Sånt är alltid roligt! 

Men nu är lägenheten väldigt fin faktiskt. Iofs tyckte jag att den var väldigt fin innan vi städade oxå.... jag är väll inte speciellt pedantisk såå......    Jaja skönt när de är gjort iaf, då kan ja slappa nån vecka till! hihi

Förresten så fyller världens sötaste hund Keya 1 år idag ! Grattis grattis!!!!


Bilden har jag snott från matte Lindas blogg http://keya.wordpress.com ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0