Greek

Jag har fastnat för en ny serie. Eller ny och ny, andra säsongen har påbörjats förra veckan, men för mig är den ny eftersom ja just börjat se den... dah... 



Greek handlar om ett par studenter som lever i de så kallade "Sororitys/Fraternities" (syster o broderskap, hur fan förklarar man det?). (Ni vet sånna där hus där antingen en hel drös killar eller en hel drös tjejer bor i och har massa fester men utåt sett ska dom verka så bra och har massa regler o shit) Det är intriger, kärleksdraman, catfights o en hel del fester...  Nåja det är väll egentligen det som serien handlar om, och jag älskar den. Jag älskar alla "high-school" serier iofs men denna är extra bra. Den har det lilla extra...



Usch va duktig jag var på att förklara va?  Skit samma, ta o se den själv så får ni se en grymt bra serie! Jag har sett 12 avsnitt på två dar... :$  Har man för lite o göra då??


Kommentarer
Postat av: N

Haha du å serier ;D

2008-09-10 @ 18:30:14
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0