Jultidningar... my ass!!

Åhh va arg ja blir på alla snorungar som kommer o försöker sälja "jultidningar" !!! Okej, jag gjorde det själv när ja va liten men .... Jag håller just nu på att laga mat (fläskfilé i nån sås.. jaa.. hemmabygge om man så säger ;)  )  och så plinga de på, och man måste ju ner o kolla vem de är (varför har man inte kikhål???) , kunde ju vart Linda eller Roger som slutat tidigt... Nåja ner sprang jag snabbt som ögat, tackade nej, smällde igen dörren o sprang upp igen för att inte bränna fläskfilén... Helt plötsligt så började jag funderar varför det var så tyst omkring mig.............  Mystiskt!!  Går och kollar ner i hallen och no jävlar står dörren öppen!!! suck!!  (Var väll för stressad så den inte for igen ordentligt, det händer lite då och då.... därför man alltid ska låsa efter sig....)   Och inga djur i sikte!!! Paniiiiken!! Springer ut o ser Keya travandes bort (säkert på väg hem). Tur hon är en duktig skrutthund och kommer när man ropar. Stänger in henne och ger mig ut på jakt efter dom två vildbattingarna.  Som tur var hade ingen av dom hunnit speciellt långt... Jäklar, va hade jag gjort då????   Lurvas satt i blombänken här utanför bara och Tuffe hade hunne runt knuten på huset....  Tack o lov!  

Ne ja säger det, jäkla snorungar som kommer och förstör min dag!!!!


Kommentarer
Postat av: N

Helt sjukt att jultidningar säljs redan nu.. OK om det ska planeras osv med utskick av jultidningar till lille barnet MEN ändå, det har precis blivit september månad :S

2008-09-04 @ 19:43:34
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: lillebROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lol du e :EGD !!!

2008-09-04 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0