Lista

Jaa, ja ha lite o göra så ja hittade den här listan i nåns blogg och roade mig ett tag:

10 favoriter
Dialekt: Alltså pitemåle är jn helt fantastiskt!!
Mat: Hmm, allt möjligt! Måste säga att ja saknar koreansk mat väldigt mycket!!
Låt: Ojoj, det går ju från dag till dag! Men Groove coverage - you är en som alltid kommer vara bra!
Tecknad figur: Långben ha ha ha
Sport: Eh, jag är världens lataste ju :S
Komiker: BJÖÖÖÖÖRN GUSTAVSSON!!! omg, finns ingen bättre! :D
Veckodag: Lördag
Glassmak: Allt med choklad och lakrits! :)
Soloartist: Har inga egentliga favoriter...

9 för tillfället
Humör: Rätt okej, lite trött bara
Tanke: Gu va jobbigt att träna ikväll!
Kläder: mjukisbyxor o stor t-shirt.
Bakgrund: scrappbookingbord och ett fönster
Känsla: får jag sova snart?
Tid: 15.09
Bästa sak: Tuffe som ligger och myser i mitt knä
Irritationsobjekt: inget för tillfället iaf

 8 första
Bästa vän:
Cecilia Eklund tror ja nog de var
Husdjur: Tilja (hund)
Kyss: Simon Holmlund
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Oj, de va svårt! Simon Lindström va ja kär i länge när ja va liten ;)
CD skiva: Carola kanske? Minns inte vilken skiva som var först
Bil: Audin! (var ju egentligen inte min, men första som jag körde runt som min egen! ;) )
Ord: oj, ja vet inte. Vet att ja va snabb me att säga "Kan själv" iallafall!

7 senaste
Telefonsamtal: Micke (vi som inte ha pratat på år o dar lixom o han e senaste haha)
Mat: räknas mackor och oboy till mat? annars en supergod fläskflié o potatis hos morsfars!
Dryck: oboy!
Biltur: Hem från Svansele igår
Tv-program: DAYS !! (ser de varje dag hehe)
Spelad låt: ingen aning, hörde många låtar igår på vägen hem från svansele
Köpta klädesplagg: Vinterjacka, t-shirts och en tröja

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Haha neej
Badat naken: Ja (vem badar inte naken i sitt eget badkar??)
Varit med på TV: Inte vad jag vet
Varit med i tidningen: japp, i lite olika sammanhang :)

5 nej tack
Skolämne: allt där man måste räkna o vara smart!
Mat: ärtsoppa! (uuuuurk!!) Musik: hip hop!
Dryck: kan nog dricka det mesta
Djur: spindlar

4 saker Du gjorde
igår kväll: Var i svansele och åt god mat!
Du kan höra just nu: surret från datorn...
Du inte kan leva utan: Familjen och vänner
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn eller tvn

3 personer Du kan
berätta allt för: hmm, Malin , iaf de mesta :)
Du tycker om: tycker om de flesta!
Du inte gillar: usch de finns många haha, inte värt o nämnas här :)

2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca-cola !!
Hund eller katt: svårt! tycker om båda två!

1 önskan
 få leva lycklig kanske? finns ju mycket ja önskar! hehe :)

Kommentarer
Postat av: Ninnzan

"Du kan höra just nu: surret från datorn..."

haha då ska du höra mitt vrålåk, nånting e fasen fel med datorn.. låter som en dammsugare..

2008-09-01 @ 15:54:34
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hellosan:) Nu är d snart helg igen;) hihi jag längtar bara liite tills dess;)

2008-09-01 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0