Lön

Åh va glad man är dagar som denna.. Då lönen har kommit!!!!! ;)   Fick dessutom mycke mer än vad jag trodde, eftersom semesterersättningen kom denna månad. Så det gjorde  inget att ja bara jobbat två veckor, fick ut så ja klarar mig iallafall :)  Tråkiga är bara att ja har typ dubbla räkningar denna månad (H&M, josefssons och bilderna från grekland som gjorde att det drog iväg!) men men, de brukar ordna sig iallafall :) Hade tänkt ta en liten shoppingrunda på staden nu, och försöka att inte göra av med fööör mycke pengar.....  det är svårt!! hittar alltid massvis med saker som jag bara måste ha! knäppt....

Ska även försöka lämna in CV till Carlings. Måste försöka bli lite mer aktiv i mitt jobbsökande tror jag, börjar bli rätt less på att gå hemma nu (trodde ni nånsin att JAG skulle säga det????).    Jaja, ska äta frukost sen drar jag iväg.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Jo, jag skulle så jättegärna vilja ha en hund nu! Men det får vänta tills sen!



Haha jo, Minna är super! :)



Förresten, knappade just in elavtalet du tecknat med Skekraft! (Jobbar ju på kundservice där.. ;))



Kram

Emmy

2008-09-26 @ 15:50:17
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0