Lunch på stan

Joel ringde och väckte mig 12 idag. 12!! Herregud vad ja sover! Måste börja ställa en väckarklocka... inte nyttigt att sova så länge, blir så himla seeg!! :/
Iallafall så lyckades han lura med mig på en sväng på stan... Han glömde dock kolla vädret innan han ringde och självklart så regnar det idag!  Inte alls mysigt att vara ute när det regnar! Nåja efter en snabb-dusch så var jag klar och vi åkte iväg. Hade tänkt luncha på Johanna i Parken men när vi såg dagens lunch så kändes det inte helt okej att betala 80 spänn för makaroner och köttbullar!!?  Okej, det var stuvade makaroner, men vafan, de kan ja äta hemma för 10 kr typ!   Så vi gick vidare och gick förbi Ibbe för att se om han hade nå tips (eftersom vi tänkte vara duktiga o inte gå på frasses för en gångs skull!). Ibbe bestämde sig för att ta lunch och äta tillsammans med oss och i slutändan hamnade vi på Waynes. Kanske inte världens bästa lunchställe?  Iallafall så beställde jag en GI-sallad. Sen när vi ska betala så bara "Nejmen GI-sallad har vi inte"  Vafan har man upp den skylten i början av kassan då för????? och självklart så blir jag tvärsur och ville egentligen inte ha nått, men eftersom Ibbe och Joel skulle äta oxå så va ja ju tvungen o ta nått, vilket resulterade i en dålig macka med kykling i curry på.  Blir så arg på sånt där (kort stubin? näää vaddå?!) .  Skulle egentligen bara vänt på klacken o gått därifrån! suck....        Blev inte  bättre för att de regna och mina nya vita skor blev blå av jeansen  heller!!! suck............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0