Lunchpass

Har just varit duktig och varit på ett core-pass i en timma...   Core är inte speciellt kondiskrävande som tur är så det är nog det enda som passar bra (för mig) såhär på ... morgonen skulle ja vilja säga fast då kommer mamma skälla på mig så ja säger... såhär mitt på dagen...   ;) 

Känns fortfarande som att de är mycke kärringgympa, men wtf ja får röra på mig iaf och kanske ger kärringgympan resultat och kanske blir jag lite vigare än ett kylskåp? Det återstår att se!

Nu har ja gjort mitt för dagen, enligt mig själv, så nu blire o slappa resten av... helgen! :D




Kommentarer
Postat av: Mamma

Morron är det fram till klockan 9 sen blir det förmiddag.

Klockan 12 är mitt på dan.Sen blir det snabbt eftermiddag och klockan 18.00 är det kväll....eller hur ;)

2008-09-12 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0