Mina barn!

I var och varannan blogg finns dessa bilder från makemebabies.com . Man lägger alltså in foto på sig själv och sin partner (eller valfritt) och får se hur sitt barn kommer se ut... Ja, självklart kunde jag inte låta bli och detta är resultatet (var ju absolut tvungen att se resultat på både flicka och pojke!)

Fast vad är grejjen med sjörövarhatten och den röda mössan?? Vad döljer sig under undrar då jag?? hmm ....







Ne, stolt mamma kommer jag bli! hahah.

Provade för rolighetens skull me en del snyggingar oxå, konstigt nog blev dom typ jättefula ! 
Hur går det till???






Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh...vilka söta barn. Jag kommer att bli en stolt mormor :)

2008-09-19 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0