Promenad

Höll på att bli tokig på mitt finger så det enda jag kunde komma att tänka på var att fara ut o gå. Det trodde ni inte om mig va!?  Det var iallafall en riktigt skön promenad i rask takt (usch va varm ja blev!) men det hade allt behövts en mössa! Blev väldigt kallt om örona, men ja får tänka på det till nästa gång istället! Lillfingret blev skönt nerkylt (om ja hade varit smart så hade jag bara sköljt det i kallt vatten, kanske hade gett samma effekt?)  men nu har jag varit inne i ca 15 minuter och ja... jag känner hur klådan börjar komma tillbaka....  Så mycket för min smarta idé!!



Det är iallafall fint ute och jag behöver verkligen börja promenera lite. Måste ju komma i form inför thailand, bara 3½ månad kvar! Det gäller att börja i tid! :)



Kommentarer
Postat av: N

Haha om du ska hinna komma i form till thailand så borde ja avstå thailand detta året o dra nästa år då jag kommit i form :P Latärsle som jag är :]

Neeh ja måste fan bli van me denna frillan =/

känns lite konstigt :C

2008-09-27 @ 17:56:59
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0