Säsongsstart av nya serier... Äntligen!!

Äntligen börjar det komma lite serier att se igen! Hatar sommarn på det sättet, finns absolut inget att se!!
Idag (eller ja, igår blire ju kanske eftersom klockan är över 12) såg vi de två första avsnitten av Prison Break som släpptes i måndags... Måste tyvärr säga att ja är lite besviken. Dom två första avsnitten var inte alls spännande :/   Men vad gör det när man får glo på hunken Wentworth Miller (okej, hans bror är inte helt dum han heller!) Hoppas på mer spänning i kommande avsnitt! 




Även ett nytt avsnitt av min älskade serie Gossip Girl har släppts. Äntligen är dom tillbaka! Älskar den serien! :)  Och där finns det mer än en snygging att kolla in ;)   Sen gåre ju inte hjälpa att man blir riktigt avundsjuk på "serena"...  Skulle inte må helt dåligt av att få se ut som hon! Och jag skulle må ännu bättre av att få hennes hår!! Åh vad ja önskar att jag oxå hade så långt tjockt och fint hår!!!  Okej, det är säkert extensions men mitt hår blir ändå inte så fint med extensions.... I've tried! :/    Ser fram emot säsong 2 av denna serie iallafall, och hoppas att allt kommer ordna sig mellan Serena och Dan :)







Imorgon släpps det två avsnitt av nya serien 90210, håller tummarna för att den ska vara bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0