Scrapparkaos

Tror jag är scrapping-störd?  När man tillome börjar drömma om scrapping så känns det lite konstigt hmm...  
Nåja, jag sitter o scrappar nu oxå, fast jag är duktig och tar små raster = springa till tvättstugan. Har även hunnit vara ut med Ceasar idag (Linda & Rogers hund) så jag har faktiskt rört på mig! woho!

Kolla mitt "scrappar-kaos" där jag sitter.... Efter ett tag börjar de bli rätt svårt att hitta i röran ....



Har hunnit med 8 st LO's nu, fast eftersom det går i en sån rasande fart ids ja inte lägga upp allt här + att det är så pass många bilder att jag verkligen inte orkar/har tid/har råd att göra alla LO's sådär fruktansvärt fina med massa krimskrams...   men ja kan visa två som jag gjort iaf för att vara snäll. De som vill kika mer måste komma hit o titta, jag bjuder på fika! ;)






Nu ska ja kila till tvättstugan för sista gången sen hamnar jag i scrapparkaoset igen.
So long!





Kommentarer
Postat av: N

ÅÅÅ va fint stumpan! :D

2008-09-18 @ 17:37:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0