Shoppat färdigt

Nu har jag varit och köpt mer plastfickor till fotoalbumet, så nu äre bara att fortsätta scrappa!! :) Köpte även lite annat smått o gott till scrappingen men jag tror att jag ska göra en beställning hos "skaparlusten" snart. Utbudet här i Skellefteå är ju så fruktansvärt dåligt!!!!! :(   Och det blir bara roligare och roligare ju mer saker man har att använda! :)

Gjorde iallafall den här efter att ja kom hem:



Fönstret blänker lite :S Men drar ja igen persiennen o har lampan på så är det den som syns istället :/


Köpte även ett par kuddar som jag har gått o kikat på i flera månader nu!



Det är samma tyg dom till tygtavlan, så ja tyckte att de skulle passa bra. Skönt med lite färg i soffan oxå! :)


Nu ska jag börja med lite matlagning. Ska försöka mig på nån sorts kycklinggryta. Får se va ja hittar i kylen att stoppa ner i den :) Det är alltid roligast att laga mat utan recept, då får man göra som man vill ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0