Skjut mig!

Jag dör! Mitt finger tar kål på mig! Allvarligt!!! Det här är inte nån liten klåda som kliar litegrann inte, nej de här är fan tredje världskriget på mitt finger!!  Jag försöker verkligen låta bli och klia och det går ändå hyffsat bra (så länge ja smörjer fem ton xylocain på fingret, ingen som vet om de finns nått som bedöver bättre???)  men så kommer sånna här stunder då det bara inte går undvika att klia!! Den stunden kom för ett litet tag sen...
Jag skulle kunna stå i 20 minuter o klia konstant och den där känslan att man har kliat fördigt skulle aldrig komma..... vem fan orkar sitta 20 minuter o klia?? För att inte tala om hur fingret skulle se ut då!!!?
För att lindra klådan gick jag till handfatet o sköljde iskallt vatten över fingret, skönt var det! även ringfingret fick kylas ner litegrann,, samma med halva handen (som börjar va röd o snart kliar lika mycket som mitt finger......) och 1 minut efter jag stängt av vattnet bad jag ibbe känna på ringfingret och lillfingret... Ringfingret var givetvis iskallt medans mitt lillfinger var kokhett!! Normalt?????? 

Har iallafall fått min hydrokortison nu. Får hoppas att det hjälper bara...............



Kommentarer
Postat av: N

fan va skumt :C Men du, när man hade vattkoppor så vet ja att mamma stödde över potatismjöl o la på ytan av hela ryggen eftersom det kliade som satan, vet inte om de funkar för ditt finger men du kan väl testa å doppa ? :P

2008-09-28 @ 10:21:55
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: lillebror

haha pwnd !! :D iomrrn blire stan sådeså!!

2008-09-28 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0