Smakprov

Nu är mitt fotoalbum fullt! redan!!! Och jag som bara har ca 500 kort kvar.............    hehe.  Ska o köpa mer plastfickor till albumet, men de kommer måsta bli mer än bara ett album från Grekland. Finns inte en chans att ja ska lyckas få in alla bilder i ett album!

Ni ska få se två smakprov ur albumet, men som ja skrivit tidigare så får ni inte se allt om ni inte kommer o fikar! Bullarna börjar ta slut!! ;)





(självklart visar jag bara dom finaste! ;)  )


För övrigt så har jag tvättat idag (det har som blivit tradition att tvätta torsdagar tror ja.... Typ fjärde torsdan i rad ja tvättar nu. Duktiga jag!). Men tvätten är klar och fotoalbumet fullt, så va tusan ska jag hitta på härnäst?? 


Kommentarer
Postat av: Egoina

tack vad snällt :)

2008-09-25 @ 15:02:11
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Egoina

jag förstår bara inte hur man tjänar pengar på bloggen.. haha.. annars hade jag gjort det.

2008-09-25 @ 15:20:34
URL: http://egoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0