Tillbaka till scrappandet !

Eftersom jag fick grekland-bilderna igår så var jag in på stan idag för att köpa ett fotoalbum. Men oj va dåligt utbud det är här i skellefteå! Hittade endast två album med plastfickor (för scrapbooking)  och inget av dom va speciellt fint... Fick bli ett enkelt svart iallafall (med plastfickor alltså) så får ja se om det finns mer i Umeå när ja ska dit o shoppa :)

Åt lunch med Ibbe på Viking, vi åt av buffén och det såg supergott ut... Men potatisgratängen var inte färdig, köttet smaklöst och pizzan konstig..... Tur man kan äta sig mätt på pizzabröd ;)

Snabbt hem och satte igång med scrappingen! Oj va roligt! :) Har faktiskt saknat att scrappa, men inte haft nån motivation. Har hunnit med 3 sidor och är inne på min fjärde. Det blir inget superduperfint  scrappar-album med krimskrams o sånt, men de är svårt när man vill få in så mycke som möjligt på en sida... Jag gör mitt bästa iaf...

Nu har jag just kommit tillbaka från Ki-boxen, förmodligen ett välbehövligt avbrott från scrappandet (hade redan suttit 4 timmar..... )  men jag längtar bara tillbaka till albumet som ligger och väntar, så dit ska jag nu! 

see u later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0