Titta vad som kom med posten!!

Idag är det min lyckodag! Fick två härliga paket på posten! wohoo!

Första paketet är från Josefssons med en hel del gobitar. Lyckades äntligen få tag på ett par jeans (50% rabatt tom!) som satt som dom skulle + lite träningskläder så ja får känna mig fin i jympahallen ;)   En supersöt rutig kjol för dom finare tillfällen fanns även med :D  Sen var det lite mer, som jag inte bestämt om jag ska behålla än, får väll se. Ska rådfråga karln först ;)    Lite senare kommer även en regnjacka + regnbyxor och en fin tröja från samma ställe. Längtar!




Andra paketer var från Crimson med alla mina foton från Grekland... Och ja, det är inte bara ett! Närmare bestämt 544 bilder. Huvaligen, och dom ska ja scrappa ??!!  kommer ta år! haha :D  Men kul ska det bli, ser verkligen fram emot att få börja med detta album! Måste bara in på stan först och handla fotoalbum och kanske lite mer smått o gott till mitt "Grekland-album".



Det roliga med crimson var att man kunde "fixa till" bilderna (syns på dom i mitten, dock syns de inte så bra men men...) och det utan extra kostnad! Mycket bra!  Men jag tog bara ett fåtal med "ram"... Kändes lite jobbigt att sitta och ordna "ram" till 500 bilder ;)


Nu väntar ja bara att Ibbe ska komma hem så ja får visa allt fint ja har fått! :D




Kommentarer
Postat av: N

haha lycka till me bilderna ;D

Ja har nog gjort 10 sidor i min, tar ju sån tid :(

2008-09-17 @ 08:57:49
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0