Igång!

Efter ca tre veckors vila med på tok för mycket mat och kakor har nu jag och Emma kommit igång med träningen igen. Det blev ett hårt första pass med puls/medel, och jises vad slut jag blev! Känns verkligen att man legat på latsidan under jul....  och att kakorna varit lite för många :o  Men det känns skönt att komma igång med träningen igen!!

När jag kom hem tog jag ett långt skönt bad, så nu känner jag mig som människa igen. Hade tänkt slappa hela kvällen - då jag redan har städat och donat hela dan (efter jobbet). Har på egen hand lyckats flytta garderoben i sovrummet... den va fan int lätt! Men är man envis så är man ;)

Nu ska jag se One Tree Hill !! Äntligen! Vad jag har längtat efter att få sukta över Chad igen.... yummi!




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du tränade åt mig också!

2009-01-07 @ 20:49:04
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Visst är det skönt att träna?

2009-01-07 @ 21:47:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0