Nyår!

Hemma från jobb, är fruktansvärt trött faktiskt! Blev inte alltför många timmar i natt....

Kvällen började med middag på Tatung med mamma,pappa, Jimmy och Jessica. Provade för ovanlighetens skull något nytt: Friterad Anka och ananas i sötsur sås. Jag brukar alltid vara skeptisk till nya saker och har aldrig provat äta anka förr, men nu fick jag tipset om att det här skulle vara gott så jag tänkte iaf prova. Och det var riktigt riktigt gott faktiskt! Blev proppmätt och fick i mig ett glas vin på stället iaf. Vi satt nästan två timmar på stället och hade jättetrevligt! 

Sedan fick jag skjuts till Emma och Johan. Partyt var inte riktigt i full gång och ett gäng dobbermanns satt i vardagsrummet vilket gjorde att jag typ första halvtimman spenderade i köket med Emma :P  (Det var Johan som kallade dom dobbermanns hahah, finns en rolig förklaring :P )  Nåja efter att ha vågat sig ut till rummet med dom andra så var det lugnt :) Riktigt roliga människor! 

Johan hade fått för sig att Station skulle va öppet, jag sa att det inte alls var öppet, men han var stensäker och hade bokat taxi till 23.00. Taxin kom, vi for, station var stängt! Så vi fick oss bara en liten taxitur....... Och jag hade slut dricka så därför öppnade jag och en annan kille Likör 43 flaskan och mumsade på den. Smarrigt!! Blev dock lite för mycket likör tro ja ;) 

Det sjöngs även singstar (jag var ingen stjärna direkt haha), vi skålade in det nya året och kvällen fortsatte lite väl länge... Vi skulle på krysset och käka mat, men nog fan vare stängt så det var bara o vända hem igen och Johan fick göra varma mackor åt oss istället.

Klockan blev över tre innan jag började traska hemåt... i högklackat!!!! Gjorde ont som fan :P   Men människan som jag gick med hade lovat taxi, men när jag väl kom ut så tvingade han mig o gå!!! Tro ja va rätt grinig o gnällig där i slutet ;)

Gick inte o la mig förrän 5 typ så ja va rätt trött när Malin ringde o väckte mig halv ett i "morse" ;) 

Tyvärr blev det inga bilder från kvällen, det är ju alltid jag som bruka va "the photomaster" men eftersom både min mobil och min kamera är trasiga så blev det inget... Lite trist men ... 

Hoppas ni haft en trevlig nyårsafton allihopa!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du skulle ju haft med dig ett till par skor. Jag varnade dig ju för fot-värk ;)

2009-01-01 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0